Reklamacja i gwarancjaUmową Sprzedaży objęte są Produkty nowe. Na stronach Sklepuszczegółowo opisany jest stan każdego używanego Produktu.2. Sprzedawca jest obowiązany dostarczyć Klientowi rzecz wolną od wad.wersja dla przedsiębiorców, którzy będą ponosić odpowiedzialność za wady produktu3. W przypadku wystąpienia wady zakupionego u Sprzedawcy towaru Klient ma prawodo reklamacji w oparciu o przepisy dotyczące rękojmi w kodeksie cywilnym.wersja dla przedsiębiorców, którzy nie będą ponosić odpowiedzialności za wadyproduktu3. W przypadku wystąpienia wady zakupionego u Sprzedawcy towaru Klient ma prawodo reklamacji w oparciu o przepisy dotyczące rękojmi w kodeksie cywilnym. JeżeliKlientem jest Przedsiębiorca, strony wyłączają odpowiedzialność z tytułu rękojmi.wersja dla sklepów, w których kupujący może złożyć reklamacjępisemnie lub na adres mailowy przedsiębiorcy4. Reklamację należy zgłosić pisemnie lub drogą elektroniczną na podane w niniejszymRegulaminie adresy Sprzedawcy.wersja dla sklepów, w których formularz pozwalający na złożenie reklamacjibędzie dostępny na stronie internetowej4. Reklamację należy zgłosić pisemnie lub drogą elektroniczną na podane w niniejszymRegulaminie adresy Sprzedawcy lub przy wykorzystaniu elektronicznego formularzareklamacyjnego, udostępnionego przez Sprzedawcę na jednej z podstron Sklepu.5. Zaleca się, aby w reklamacji zawrzeć m.in. zwięzły opis wady, okoliczności (w tymdatę) jej wystąpienia, dane Klienta składającego reklamację, oraz żądanie Klienta wzwiązku z wadą towaru.wersja dla sklepów prowadzących sprzedaż dla konsumentów i dla tych, którzy chcą,by brak odpowiedzi na reklamację złożoną przez przez kupującego byłautomatycznym jej przyjęciem6. Sprzedawca ustosunkuje się do żądania reklamacyjnego niezwłocznie, nie późniejniż w terminie 14 dni, a jeśli nie zrobi tego w tym terminie, uważa się, że żądanieKlienta uznał za uzasadnione.wersja dla sklepów prowadzących sprzedaż dla przedsiębiorców i którzy chcą, bybrak odpowiedzi na reklamację złożoną przez przez kupującego był automatycznymjej przyjęciem6. Sprzedawca ustosunkuje się do żądania reklamacyjnego niezwłocznie, a jeżeliKlientem jest Konsument - nie później niż w terminie 14 dni. Jeżeli Klientem jestKonsument, a Sprzedawca nie ustosunkuje się do żądania reklamacyjnego terminie 14dni, uważa się, że żądanie Klienta uznał za uzasadnionewersja dla sklepów, w których w razie złożenia reklamacjitowar należy odesłać na adres sklepu7. Towary odsyłane w ramach procedury reklamacyjnej należy wysyłać na adrespodany w § 3 niniejszego Regulaminu.wersja dla sklepów, w których w razie złożenia reklamacjitowar należy odesłać na inny adres7. Towary odsyłane w ramach procedury reklamacyjnej należy wysyłać na adresMyślenice 32-400 Przemysłowa 6.wersja dla sklepów, w których do produktu nie będzie dołączana kartagwarancyjna8. W przypadku, gdy na Produkt została udzielona gwarancja, informacja o niej, a takżejej treść, będą zawarte przy opisie Produktu w Sklepie.wersja dla sklepów, w których do produktu będzie dołączana kartagwarancyjna
Menu